tisdag 23 oktober 2012

För 7 år sen

vid den här tiden var jag meega tjock :-) 4 dagar över tiden. Jag gillade att vara tjock! Vid 10 tiden den 24:e gick proppen och jag tänkte jaha "nu e det nog ngt på gång". Det är väl lika bra att åka in där på sjukan och kolla läget, så kommer de säga "det är lugnt gå och ta en fika på stan sålänge" ohhh vad jag såg fram emot den fikan. Så Bonilla lämnades bort och turen till sjukhuset gjordes. Väl där vart det inte på tal om ngn fika. Jag var färdigbakad, överjäst, jätteklar :-) "Lägg dig ner" sa dom, NUska du föda barn. WHAT??? Min fika??? vad hände, så beredd kände jag mig lixom inte. Man vill ju bo in sig lite där i sitt rum... Efter lite svordommar och några tårar var hon framme 13.50. 4130gram, en supersöt liten fluffis :-)
Jag har tusentalsbilder, jag vill ladda upp dem allihop, jag smälter när jag kollar på alla kort. Det är så roligt.
Imorgon blir hon 7, min lilla bebbe. Hon kan nästan läsa. Hon har slutat "känna boppe"....hon är uppfinningsrik,  Hon är FIN!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar