lördag 20 oktober 2012

Mål med Helgen

  • Sova tills jag vaknar - check
  • Musjakt, ordna med en fetstor fälla
  • Lyssna på mysig musik
  • Gå hemma och rota lite här och där
  • Fixa med resan (typ göra ett litet collage) så familjen förstår vart det är vi ska åka
  • Ta reda på om/vilka vaccinationer som behövs för resan
  • Springa 7 km (nu är det i pränt, nu måste jag!!!)
  • Plocka äpplen från marken, jag vill verkligen inte det...sååå tråkigt. Om barnen får vars en hundring undrar ifall de kan göra det så???
  • Projektplanera höstlovet!! Min kära bror kommer ner fr Stockholm. Han skickade ett projektdirektiv till mig, han måste ha knaprat loss, har aldrig sett ngt liknande från honom.... eller så vill han pröva min projektledaregenskaper som jag säkert skrutit om vid ngt tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar