fredag 2 november 2012

Barrunda

Igår var jag ute och vallade min Storebror på stan. Vi hann med hela 5 barer, det är jag rätt stolt över mig själv för. Min bror är ju en nattsuddare utan all dess like och kan sitta uppe och tjata for-ever. Skillnaden är sen att jag alltid har ngt litet möte, tandläkarbesök eller annat tidigt dagen efter, medans han sover till kl 12...Så jag blir ju fysiskt utmattad av det här :-) Men roligt var det. Efter kl 12 hittade vi en bar som spelade grym musik, där hade jag kunnat stanna 4 ever :-) Sen när vi kom hem satt vi uppe och tjatade lite till och lagom när jag skulle lägga mig kl 3 upptäckte vi att hundskrället hade rymt!!! Så ut och leta vovve på Ödåkras gator...Han återfanns tack och lov (eller...;-))
Idag är jag ganska tröttis...men barnen ligger på och förväntar sig Halloween Big TIME. Nåja jag sätter gärna på mig lite lösögonfransar och min fina rosa peruk igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar