fredag 6 september 2013

Jag är förkyld

annars är det en bra dag idag!
Den senaste tiden har jag börjat tänka på mig själv i formen "om jag har en bra dag eller inte". Det är ganska främmande för mig. Alltså att inte må bra och inte känna sig på topp. Jag har varit lycklig och fått känna så i nästan hela mitt liv, alltid.
Jag har aldrig haft så mycket is i magen så länge. 7 månader typ. Jag är STELFRUSEN just nu. Det passar inte mig. Jag har ju det varmaste hjärtat på hela jordklotet. Jag väljer alltid känslor före något annat (eller kanske mer mina känslor styr över mig för det mesta :-), men just denna gången har det varit stenhårt fokus och då blockeras ju mycket av ens känslor, läskigt!
Jag har tom fått höra på jobb att jag är osocial och fått i uppgift att hälsa mer på folk. Hur sjukt är inte det? Som om jag vore 5 år gammal och grottmännsika :-) Om någon hade sett mig jobba i min skobutik, som jag gör på lördagar då och då hade de nog förvånats över min förmåga att prata med vem som helst om vad som helst. I löööv people! Men jag kan också ha stenhårt fokus och då finns det inte plats i min tid att prata med alla...men det förstår ni ju...jag pratar inte bara några ord åt gången.. :-) Jag är mer allt eller inget.
Det är inte meningen att göra en cliffhanger av detta, för er som kanske inte är helt insatta. Jag ska snart berätta om resten.
Hur som helst är har jag FINA människor runt omkring mig. Som tror, hejar, lyssnar och kramas! Ni är värda allt.

1 kommentar:

  1. ... och du är världens bästa Helena som vi gillar, gillar, gillar allra bäst!

    SvaraRadera