torsdag 5 december 2013

Drömmen om Dubai...



Wow vad jag har diskat och ordnat upp här (sånt som alla gör dagligen normalt...) som jag tycker jag e duktig när jag gör.
Idag när jag var på fik var där två  unga kompisar (en kille och en tjej) som diskuterade sina relationer och hur hemska deras respektive var på att stöka upp.

Den enas (tjej) lade en morgonrock på sängen varje morgon...och sprayade med torrshampo så det kom överallt på alla kläder. Och den andres (man)...han visste minsann inte vad diska "allt" var.... ibland glömde han ett glas på soffbordet...

Ingen av er hade pallat bo med mig i två minuter sa jag till dem :-))) Killen var trött på sin tjej...han skulle plugga i gbg och läängtade fast han bara skulle få bo i en liten lägenhet, för han skulle ju slippa den där morgonrocken (som inte ens var blöt när den låg där på sängen).

Sen skulle han försöka få jobb i Dubai. Han hoppades starkt på det, för om man inte var gift fick tjejen inte följa med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar