onsdag 25 december 2013

When The bottom is nådd

så är det ju bara så att D:Ream – Things Can Only Get Better :-) Den låten ska jag lyssna på varje morgon from now on! 90's Groove Masters – Things Can Only Get Better finns i minst två versioner så man inte tröttnar.
Startade nya året med en springtur (ja för mig är den 25:e = nytt år, jag gillar att vara lite före)
My gaaad var tog det flåset vägen?? Så går det när man latar sig en månad.
Det bästa när saker och ting känns som mest risiga så är det ju ypperligt enkelt läge att få allt att kännas bättre!!! 2014 kommer helt enkelt bli bättre än 2013. Det måste vara den enklaste matchen ever.
Nu ska jag hänga på "träningsläger" innan allt drar igång igen. Börjar idag med 15.45 astrids jul och sen Askungen. Har även hängt i Bonillas säng och hjälpt henne fixa med hennes blogg. Än så är jag behövd även ifall hon talade om för mig häromdagen att jag hade ett gammalt OS på min iPhone.
Jag kanske tom skall läsa en bok!! Det var väl 8 år sen sist.

2 kommentarer: