måndag 9 juni 2014

Hej Bloggen

Det var länge sen vi sågs....
Tänkte jag skulle försöka hänga lite oftare här i framtiden. Jag har inte riktigt varit på humör ett tag. Rockarumpan är en glad blogg och jag har väl inte haft mitt gladaste år precis. Men det är inget jag tänker älta om här, mer än att det har varit jobbigt med skoaffärerna. Ngt som nu är på väg att vända!!!

Här på Rockarumpan älts mest bara glada saker.
En glad sak är att idag har team svär+föräldrar varit i min trädgård och gjort fint. Det tackar man för!!! Var orolig ett tag att jag tillslut skulle få ta fram lien för att ta mig fram på gården. Det växer helt otroligt bra här ute på landet. Men nu har de klippt gräset och rensat ogräs och det känns nästan som en lyxig resort här :-)

Jag rensade faktiskt lite själv igår..det måste bara vara en av de bästa träningarna. Att huka sig och rycka ogräs är ju som att göra squats :-) sen skurade jag lite trall och det gör ju att man får en fin och slimmad rygg! ;-)

Nu känner jag att jag gjort mitt för denna dagen. Jag vill helst bara hoppa upp i soffan och sträck-kolla "Orange is the new Black" på netflix! Ska bara slänga in en ny omgång tvätt först.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar