Skulle precis vara "duktig" och fostra mina barn och få dem till att städa. Jag sa att ifall de inte lade tillbaka sina leksaker i lådorna bums så skulle jag slänga dem i soptunnan. Jag tog några gossedjur under armen och började marchera mot soptunnan. Bonilla blev förskräckt och började genast städa. Elisa tittade på mig sådär coolt och sa "Du kan slänga mina saker mamma, fast ta inte Ior!"
Jaha här tror man att man e jättefinurlig och så liksom blir det ingen match!
(det e ju framförallt den lilla jag vill ha till att städa, Bonilla kan ju :-)
lördag 22 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar