Nu klagar Jonas på mig att jag inte tagit hand om poolen...jaa i somras, när jag tyckte jag hade mycket tid över i mitt liv, sa jag att jag skulle göra det eftersom jag tyckte att han missat. Hur som helst var där nog en 30 grodor i silen. Blä! Jag bara vägrar att tömma den, it's a mans job! (Hehe nu ligger han där på alla fyra med handskar :-))
Fulbilen har jag lämnat till verkstad. Batteriet har strulat huur länge som helst och nu visade sig att generatorn var sönder. Säkert jättedyrt!
Igår när jag var ute och sprang reflekterade jag över att vår anonyma Gårdsväg blivit värsta streetan, massvis med folk på finpromenad, eller så var det samma personer jag varvade ett par gånger??
Jag har nu gjort ännu ett framsteg inom matvärlden. Jag kan laga gröt på frihand! Kock-SM nästa!
Bonilla har börjat skolan! Förra månaden gossade hon med de mindre barnen på dagis, igår sa hon "mamma...han som går där heter Kalle, han går i 9:an och han röker"
Ehhh vad säger man? just sånt här har jag inte hunnit tänka så mycket på. Min lilla bebis, du ska inte ens veta vad röka e!
Har precis skrivit katastrofplan på jobbet, inför grissjukan. Jag som inte tror att sjukdomar existerar är helt förundrad! Katastrofplan liksom?! Jag har angett mig själv som mycket kritisk resurs, googlat fram en najs liten söderhavsö ditt jag måste bli placerad, just in case :-)
Nu ska jag tvätta och dammsuga min älskade bil! Äntligen, jag har missat en vecka och det gör ont i mig. Undras så ifall birdie sitter kvar?
torsdag 20 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar