Jag är inte på något sätt någon fotograf (fast när jag tänker efter har jag faktiskt gått en hel termin Photography när jag bodde i USA, framkallat filmer och bilder i kemikalier och sånt) men den här kvällen var helt sagolik och jag tyckte bilderna blev himla fina.
Okej, jag fick köra lite tuggummi-mutor för att få så många bilder (och då har jag ändå gallrat hälften :-)
Jättefina bilder! Ljuset etc ser nästan overkligt ut. Som om det vore en fondvägg i en studio, om nu inte något hade gått ut i vattnet.. /Lina
SvaraRaderaHelena, dina bilder är superfina. Inte visste jag att du var så duktig.
SvaraRadera