lördag 15 augusti 2009

Vår båt


E verkligen inte från igår:-). Den satt jag också i när jag var 3 år och vi skulle åka till Hornbeak i Danmark och köpa öl. Och då var båten inte helt ny då heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar