Vad de än säger så var det fetbra!Jag säger bara "Like a Prayer" och "Give it to me" man fick ju ståpäls!
Madonna är klart coolast! Jag ska oxå vara sån när jag är 51år. Jag håller med, experterna får tycka vad de vill,för det är VI som har rätt!!!
Vad de än säger så var det fetbra!
SvaraRaderaJag säger bara "Like a Prayer" och "Give it to me" man fick ju ståpäls!
Madonna är klart coolast! Jag ska oxå vara sån när jag är 51år. Jag håller med, experterna får tycka vad de vill,för det är VI som har rätt!!!
SvaraRadera