fredag 25 september 2009

Favorit i Repris :-)


Jobbet har gått strålande denna veckan!
Jag är snyggare än förra veckan Och
mer vältränad!
Jag är dessutom rikare! (lön idag ju :-)

OCH så har jag värmt upp med Metal Marathon hela veckan. Tack Uffe för att du upplyste mig om dessa fantastiska Rockmixar! Ni som har 169kr över måste ju bara iTuna hem detta album! Gör det NU!!!! Ni kommer bli lyckliga jag lovar! Och det varar hela helgen. För att ni ska förstå hur bra det e kan ni se låtlistningen
HÄR

Det finns absolut ingen anledning att INTE ha en Rocka Rumpan fredag!!! Nu ska jag hänga på mig nitbältet, spetsbehån, göra heavyhands och Chant:a!

2 kommentarer:

  1. Itunes... 169 kr... Pirate bay?

    SvaraRadera
  2. Jag vet ju inte hur man gör där...
    Kunde bara Napster då för längesen.

    SvaraRadera