Idag har jag tydligen sovit längre än en grizzlybjörn som legat i ide ;-) Jamen alltså jaaa, jag sover lite länge på helgerna (till 8.00 för då vaknar barnen, men sen skickar jag ner dem och drar mig oftast en hel timme till, till tonerna av High School musical som har fullt ös på tv:n.) Och nu seeegar jag med en cappuccino och hela familjen tjatar på mig eftersom vi ska hitta på nåt. Det blir liksom inget av det förrän mamma säger "japp, nu sticker vi" :-) Men jag behöver min timme, jag vill sega, jag vill vara långsam, jag vill göra som jag själv vill helt enkelt.
Ohhh nu sätter Bonilla på podden....musik :-) det får ju vem som helst att piggna till. Jaaa, nu får det var slut på segande. NU ROCKAR VI ROMPAN istället.
lördag 12 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar