torsdag 1 oktober 2009

På resande fot

Nu e jag på resande fot igen! Normalt e jag ganska bra på att "vara borta" när jag e borta och "vara hemma" när jag e hemma. När jag var yngre och åkte på skidresor och sådant så ringde jag ex aldrig hem till mina föräldrar. Nä vår regel var mer, så länge jag inte ringer så är allting bra :-) Och jag e ganska bra på att klara mig själv, Men just nu saknar jag familjen tokmycket massor. På gänsen till depp! Så tårarna tränger upp i ögonen. För att råda lite bot på detta har jag väl ringt och pratat med barnen en 10ggr nu och så har jag tagit mig en tur på stan och samlat på mig lite mysmaterial (se bilden).

Nu ska jag ner i baren och dricka ett glas vin och äta en räckmacka och sen blir det badet! Ja ni hör väl vilket horribelt liv jag har, (tror nästan jag retar upp lite småbarnsmammor här, F'låt) bara det att ibland känner man sig lite ensam.

PS. Vera Wang har en ny parfym som heter Rock Princess!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar