tisdag 20 november 2012

5 möss är fångade i fällan

och ändå hör man hur de springer gatlopp ovanför pärlsponten i taket. Det är INTE OKEJ. Hur många kan dära vara?
Jag är dock glad att de håller sig inne i väggarna och taket och inte har hittat vägen ut i rummen. De ska inte tro att vi ska vara någon Big Happy Family här inte.
Det är nästan så jag vill ha en lite kisse katt här som jagar skiten ur dem...men jag får ju så kliiga ögon av katt.

Imorgon ska Melwin till Vetrinären och klippa klossingarna. Jag skämdes en aning när jag ringde för jag tänkte att det kanke inte var helt normalt att be om sövning för at klippa klorna och så trodde jag det skulle vara skitdyrt. Men för 580 spänn får han en shysst spruta och pedikyr och slipper sen springa omkring och halka på klinkergolvet i köket. Melwins klossingar vill man inte hålla på med, man får knappt pilla honom på tassarna, när han var liten filade klorna...men det är rätt drygt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar