lördag 22 december 2012

Jag vill alltid hinna med så mycket

det går av bara farten och jag har mål som är högre en mounteverest! Sen får jag bit för bit plocka ner mig själv från toppen och fråga mig själv, vem blir egentligen glad av allt dethär? Mest jag själv tror jag, och det i sig är ju ganska fint. Det är ju viktigt att vara glad men priset kan ju bli lite väl högt ibland.
Jag övar på att att göra mindre saker, på att inte ta i så in i bänken, på att chilla! Mitt problem är att jag sätter igång så himlans massa saker. Det är mkt som är så roligt, känns fint och det är mkt som jag tror barnen vill ha och göra. Sen hinner jag liksom inte hålla iordning efter mig själv och det blir sååå rörigt. My gaad vad rörigt det kan bli.
I jul tänker jag att jag vill ligga i soffan och kolla TV så mycket det bara går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar