fredag 22 februari 2013

Stockholm

Sitter här med ett glas vin och 4 ungar tjutandes i ett rum bredvid. My gad vad de kan låta...Hur kan man leka med så hög ljudvolym???
Jag är väldigt relaxad känner jag. Såpass relaxad att jag ringde brossan och frågade ifall jag kanske skulle börja med pizzadegen (det är ju högst ovanligt att jag innnan kl 19 ens tänker på ngt som har med "laga mat" att göra.) men han hade köpt färdiga, så jag kan fortsätta relaxa.... :-) Eller byta på marsvinen kanske?
Idag lunchade vi i Sickla och  där jag träffade en gammal högstadieklasskompis. Sånt e lite kul! Man tittar läänge på varandra och sen bara "E det du Petter?" Och det var det! Han håller till där i Sickla (där finns massor med kreativa små studios), som scenograf. Det lät ju jätteroligt. Varför har jag aldrig tänkt på det yrket?
Efter lunchen var det hämt av Victor på skolan. Bullmamma (host) som jag är hade jag förberett varmchoklad och fika som vi myste på vid Nacka Strand ute i snön. Elisa landade såklart i vattnet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar