lördag 16 februari 2013

Uppladdning

Nästan 12 timmars sömn borde väl räcka för uppladdning till ett zumba pass? Mitt första. Helt otroligt att jag, som älskar att dansa, inte varit på ett sådant innan.
Igår var Cylindakillen här och fixade med tvättmaksinen --> en upp...då upptäckte han en läcka i kranen i tvättstugan--> en ner, då ringde jag min vvv-kompis och han kom och fixade--> en upp!!!
I morse hör jag hur J går loss i köket med vasken och jag skriker från min sovrumssäng "vad håller du på med". Då läckte det från vasken i köket!!! Men vad är detta, ska allt gå sönder???? Nåväl...i köket är det bara packningarna som blivit slitna. Så jag passade på att visa J hur man rensar en vask :-) Han var sådär intresserad. Jag förstår den taktiken, om man visar sig riktigt dålig på ngt så slipper man liksom.
Så nu blir det ett av dagens mission, köpa packningar (och jag vet att det brukar vara svårt att få tag på rätt, köpa tapeter och ZUUUMBAAAA. JAAA ROCKA RUMPAN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar