tisdag 26 februari 2013

Valpkurs

Idag har jag kollat valpkurser för det ska de minsann gå!!
Jag har även spånat lite på namn, måste ju snart bestämma ett. Barnen tycker Molle. Jag tycker Zorro, Diesel, Smokey eller Milo. Han e alldeles svart med lite lite vitt på bröstet. Han är löjligt förtjust i Jonas.
Så jag hänger här på ovanvåningen istället med min katt Selma. Hon bestämde sig i natt för att kela alldeles vansinnigt mycket med mig! Jag kunde inte låta bli. Jag har inte klappat en katt på lääänge men nu gick jag all in. Jag tål nog inte henne rysligt bra, men min kompis säger att man kan få medicin... Om jag varit läkare hade jag aldrig skrivit ut ngt till ngn som var så puckad och tokkelade med en katt fast man anar att man är allergisk, än mindre tagit sig an att passa en katt i flera månader. Det är lite skumt, jag som i mångt och mycket e ganska bra på att vara ensam och njuter av det, gillar även att ha massor med liv och rörelse omkring mig och tycker det är mysigt när här är många runt omkring. Hoppas det kommer mkt besök till sommaren, jag lovar att göra Grindstugan fin!


1 kommentar: