onsdag 1 maj 2013

Saltlakritssugen!!!!

Jag har nu kollat ut minst 4 filmer jag vill se på Viaplay och till film måste man ju ha lösgodis. Saltlakrits och lysemelk. Men alltså här finns inget hemma...Jag är vääääldigt när att köra och köpa.
Sen vet jag inte riktigt hur jag ska finta bort Lisan. Lisan tror att vi lever i symbios på kvällarna. dvs när hon lägger sig skall jag också lägga mig, och när hon vill släcka lampan så skall också jag vilja det. Att titta på mina filmer är inte särskilt aktuellt. Igår glodde vi på nån "Monstret i Paris". Just nu ligger hon i badet och skvalpar. Lisan badar inte ifall jag inte är på övervåningen tillsammans med henne, så här sitter jag nu under mitt bästa tjocka duntäcke, film och lakritssugen. Oliver, parmesanost och chips skulle också kunna funka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar