onsdag 12 juni 2013

Fritids i sommar?

I kväll har jag varit på handbollsavslutning. Det var brännboll och grill :-)
Det var en fin och varm kväll och småmysigt. Mina barn var impade av min brännbollsteknik :-)
Tränaren som också är fritidsledare sa lite käckt när jag lämnade "du kan väl smsa eller nåt om du tänker lämna dina barn ngt alls på fritids i sommar"... Hehe just det ja...vi har ju såå jäkla svårt att fylla i den där lappen i tid och sen blir det aldrig av. Man vet liksom aldrig riktigt när man vill ha semester helt hundra. Sen tjatar barnen om att de inte vill gå på fritids så vi tänker att de inte ska behöva.

Så varje år same visa.
Hur gör vi idag då?

Helena: Jag måste jobba
Jonas: Det måste jag också..

Hmm och barnen då..??? vi har ju inte bett om fritids precis. Men alltid ordnar det sig. Mest tack vare gulliga mormor o morfar Hans, farmor och farfar Lasse, morfar och Anita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar