onsdag 20 november 2013

Den röda lilla...eller inte

På vår julfest är jultemat Rött!
Jaha..wow spännande, so nytänkade! Jag är ju en sådan som tar teman på högsta allvar. All in liksom... och nu har jag gått runt i alla klädesaffärer som finns och letat efter den perfekta lilla röda. Och den finns inte!!! Näää rött e inte färgen i år helt enkelt. Så då kvarstår 3 alternativ.
1. Låna den där Britney Spears latexdräkten av Ninni, för visst hade du en sån?
2. Ha röda undisar..(ja alltså och sen något annat över, så ingen kommer ju se)
3. Kanske ha min balklänning från gymnasiet. Jag krängde faktiskt på mig den häromdagen. Om man ska benämna ngt som Fodral, så är det nog den. Den är så tajt att den kan man inte ens sitta i :-) men det kan ju bero på att det finns några små kilo fler på mig nu än då (den var tajt redan på den tiden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar