söndag 13 juli 2014

Söndag!

Idag vaknade jag till regnets smatter mot träden där ute :-)
Sååå mysigt att ligga i sängen och lyssna på det. Fönstret var såklart öppet och varma Lisan bredvid. J städade där nere så jag passade på att sova extra länge :-)
Idag har jag inte gjort massor, mer än att jobba både med mitt jobb och skoaffärerna (verkar aldrig som jag kan låta bli det...) det finns saker att göra varje dag som känns som ett måste för allt skall rulla på...
Jag sprang en tur på eftermiddagen, vilket gick fin fint i den syrahöga luften. På ngt märkligt sätt har jag gått ner det där kilot jag så hett trånat efter. Det är precis som om när jag inte bryr mig så händer det grejjor med fläsket. Sen är det rätt skönt att bara ha 1-2 kilo att bry sig om :-) Det är överkomligt!
I eftermiddags har jag och Lisan varit och myst på Väla. Bonilla var hos en kompis. Vi fixade det där extra hålet i örat till Lisan. Det blev superfint. Jag var nära att ta ett till jag med, i överörat men sen kände och klämde jag lite där...och där är ju en massa brosk, ajaj... så jag hoppade idag.
På Väla åt vi pizza och sen fikade vi och drälde rundor i största allmänhet. Efter väla fick jag köra hem och packa väska åt Bonilla som skulle sova över hos sin kompis, och så blev det en körning till :-)
Imorgon ska jag gå på lägenhetsvisning för en kollegas räkning. Skall bli lite kul. Har även ett litet hus på G som kanske skulle passa. Jag kanske skulle bli en sådan som förflyttade folk över världen..och fixade och ordnad. men mest intresserad är jag nog av att åka rundor själv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar