Det uppkom 2 frågor på vår senaste kräftskiva
1. Bajsar man mer dagen efter en rejäl fylla? (Det var ingen som ville diskutera denna närmre, dock sa någon "kanske inte mer men fortare :-)")
2. Är det skillnad på att äta ex 100 gram godis varje dag i veckan eller 700 gram en gång i veckan? Som gammal aerobicstjej vill jag spontant säga att det är bättre att äta 700 gram på ett bräde, men har ingen bra motivering egentligen. Vilket blir man fetast av och varför?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar