vad detta innebär? Jag kommer inte ha någon fritid på över en månad. Det finns nog 100000 plommon i vårt träd (jag skämtar inte) och de kommer börja trilla av inom kort.
Alla som vill är välkomna hit och plocka HUR MYCKET som helst :-)
Dessutom har vi ett antal äppleträd som är friskt populerade de med.
onsdag 19 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Såga ner skiten, trädgård är för dem som har tid och inget annat bättre för sig!
SvaraRadera