Elisa har äntligen börjat bajja på toaletten! (länge länge har hon gjort små tollar som liksom fastnat mellan skinkorna) Det är fortfarande ganska små tollar, men hon sitter i alla fall på pottan eller shotta, så vi slipper knipa tollar med våtservetter på henne!
Bonilla har börjat förskolan. Det e stort! Jag vet inte om det är skolan, hennes ålder (6) eller nåt annat men shit vad hon frågar frågor, och det är verkligen inte ja och nej frågor. I veckans frågebank (såna jag bett att få återkomma på) finns.
1. Kommer jag bli en ängel?
2. Var bor änglarna?
3. Dör aldrig änglar?
4. Varför finns vi?
Hon har också frågat mig ifall jag är blyg (för hon känner sig lite blyg på skolan ibland) Ohhh ja klart jag e sa jag, jag kommer ihåg min andra dag på jobbet. Då hade jag ingen att äta lunch med. Då gick jag in på toaletten och lipade. Det e sant :-)
söndag 30 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar