söndag 30 augusti 2009

VINST

Det blev riktigt bra utdelning igår ju :-)
Vi körde först till Puuuff (som elisa säger) och kollade in deras nya hus (igen) Shit vad vi kommer köra med den massor "Hej, vi skulle bara titta på ert nya hus lite" för att kunna få komma på fika ofta. Puk och Uffe e proffsfikare, och det gillar jag!

Sen var vi hemma hos Familjen Pizza. Haha, Jeppe och Alexandra har faktiskt gourmetand men lustigt nog har det blivit pizza de senaste gångerna vi varit där och det blev det igår också. Alexandra (som e sjukgymnast) har en massa roliga prylar och igår provade vi TENS och spikmatta. Händer alltid massa skoj när man e där.

Nu kommer jag plötsligt ihåg när jag en gång för länge sen var hemma på vinkväll hos Catrin (hon e också sjukgymnast) Hon höll på att gå en akupunkturkurs just då och jag som e tveksam till allt sånt ville givetvis prova! Sådär satt vi glada och goa och jag fick nålar i händerna. Det gjorde inte ont, men å andra sidan kommer jag inte ihåg ifall det hjälpte mot nåt, och tredje sidan så hade jag ju inga krämpor!

Vi är nog allt lite experimentariska i vårt gäng, för nu minns jag även när jag hade graviditetsdiabetes och vi efter festmiddag stack varndra i fingrana och kollade blodsockret. Jag hade en sån manick att jag tog blodprov på mig själ ett par gånger om dagen och testade mitt blodsocker.

Ja alla har vi lite olika läggningar :-). Men jag har aldrig rökat, någonsin, aldrig ens provat, inte ett endaste bloss har jag tagit (fast min pappa tror mig inte när jag säger det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar