tisdag 25 augusti 2009

I snoozningen mellan 5.30-6.00

Jaaa jag snoozar en 6 gånger ibland, och då har jag dessutom världens värsta väcksignal på mobilen. Att jag inte tar och ändrar den snart?
I morse drömde jag nåt helt fantastiskt där i snoozningen. Jag drömde att jag gick upp, duschade och sen började jag smörja in mig med nån kräm. Ju mer jag krämande desto mer påklädd blev jag, och sen kom frukosten, och efter lite smörjande till så blev barnen påklädda och åt frukost och rätt var det var satt vi alla i bilen. Allt genom att bara kladda på kräm på hela kroppen.
Tänk om man kunde köpa en sån "Get ready in the morning" kräm? Jag hade köpt storpack direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar