När jag shoppar (vilket händer) frågar min man ofta mig. "Har du Högkonjunktur eller?"
Men alltså, idag fick jag brev från banken, bolåneräntan har gått ner igen!!! Häromdagen kom dagis/skolavgiften även den har gått ner 500:- (Elisa fyller 4 i år och då blir det billigare). Jag kör numera diesel som både är billigare och drygare. Alltså om man jämför utgifter med förra året vid denna tiden.... så e det ju verkligen ROCKTIDER :-)
Och på tal om shopping...jag stod där i affären idag och tänkte inhandla en klänning, modell billig. Kände nästan att jag var tvungen till det eftersom klänningen jag köpte för några veckor sen var ruskigt dyr. På så sätt jämnar det ju ut sig, då har jag två klänningar till lagompris istället. På mitt jobb kallar man denna principen Blend! (Snacka om att ta sitt jobb på allvar :-))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar