Pappa Jonas har precis suckat högt vid middagsbordet... "Jag fattar inte, det här e jobbigt" (vi tjejer har nog stimmat lite väl mkt, kladdat, varit disträ och hållt på i största allmänhet ;-))
"Jag bor med 3 brudar och en kille som inte kan prata" (vovven Melvin)...
fredag 11 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Hej mina flickor! nu sover ni så fint alla tre och är helt underbara igen...
SvaraRaderaPappa
Jag tror min fru skulle säga att hon bor med tre gaphalsar och en kille som inte kan prata dvs jag.
SvaraRaderaDå skulle betyda att det bara e 2 (Lina och Jonas) utav 9, i vår lilla grannsämja, som har alla indianerna i kanoten.
SvaraRadera