onsdag 2 september 2009
Jobbigt att åka tåg
Det jobbigaste med att åka tåg e att hämta ut biljetten. Man tror man e smart när man sitter där och beställer på internet. Att det bara ska vara att kila förbi den där automaten och trycka ut biljetten och sen hoppa på tåget, men se NEJ så e det inte. Nä nä, de där SJ automaterna fungerar ju oftast inte och ifall de gör det är det bara EN...vilket betyder kööööö. Och där står man och får panik över alla fumliga personer som trycker fel eller inte vet vart de vill åka, man vill ju bara hoppa på dem och bita dem i axlen. Skrika "Fattar du inte att jag har bråttom, jag har ju inte köpt min cappuccino och tidning ännu och tåget går ju om 5 min!"
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Märkligt, jag åker tåg varje vecka och har hittils aldrig råkat ut för en automat som inte fungerar... Nå ja, hur som helst tycker jag synd om dig ändå eftersom du bara har massa "smygtittare" här på bloggen. Kom igen nu people, kommentera den här själfokuserande skånetjejen nu så hon blir lite glad ;-)
SvaraRaderaDe automater som e på fungerar ju, men problemet är ju att de alla (utom EN då) e avstängda!
SvaraRaderaJa kommentarer e kul!
Uffe e ursäktad eftersom han jobbar för fullt på sitt nya hus.. men alla andra? Eller e det ingen som läser längre :-(