söndag 14 september 2014

En mysig helg

Efter en kanondag i skoaffären. Det är alltid så himla härligt när vi säljer bra så var det dags för poolpartyt. Det var såklart ruskigt mycket stress på morgonen och timmarna innan, men egentligen kunde jag ju skita i det... För finns det pool och pizza och godis och en 10 ungar så sköter sig allt liksom själv.
Tjejerna hade vars en kompis som sov över och medans jag låg i sängen och kollade romantisk film så tisslades och tasslades det runt mig. Mysigt att vara med men ändå få vara för sig själv :-)
Lilltöserna badade till kl 23. Det är 35 grader i poolen!!
I morse gick alla upp ganska tidigt. Redan har det badats, frullats  och hoppats studsmatta. Nu sitter jag och pappersjobbar lite, sen ska jag ut på springtur. Efter det blir det att köra tjejerna på gympan, sen kolla jeans på Väla och sen rösta!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar