lördag 22 november 2014

Önskelistan tar form

Det är inte så ofta jag kommer mig för att skriva längre...det är för att Rockarumpan-bloggen i sig är en som är gladis, lycklig och inte bekymrar sig särskilt mycket. Då måste man oxå vara på det humöret :-) I största delen av mitt liv har jag varit det. Jag är det egentligen fortfarande, har bara några mörka moln på himlen som måste bort. Som Bonilla sade idag "det är inget dåligt liv, bara en dålig dag". Det är ett citat mamma :-)
Hur som helt är det jultider och bara det är mysigt och gör en glad. Jag och tjejerna var på stan igår och pekade till önskelistan. Åhhh vad vi önskar oss mycket!!! Ja vi är nog obotliga materialister när allt kommer omkring...Jag måste erkänna att jag blir skitsugen på alla fina fina saker. Jag tror nog att jag blir lite lyckligare av att köpa eller få dessa oxå :-)
På min önskelista i år är:
Den här hyllan från Åhlens, så mitt fula badrum blir lite mindre fult.
och så vill jag ha den här goda goda parfymen som jag testade när jag var i Stockholm förra veckan.
And other stories...HMs dyrmärke

Parfymen heter Punk Bouquet och är helt galet god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar