fredag 28 augusti 2009

Jag gillar gladisar

Personalen i receptionen på vårt jobb är sådär övertrevliga så det nästan är misstänksamt. De hälsar på en som om man vore den enda som gick förbi där den dagen och de säger alltid att jag har fina kläder. Jag undrar ifall de får betalt per "ubervänligt hej", de kanske har en mätare där bakom disken som kollar av exakt hur vänliga de är och extra komplimanger ger säkert en fet bonus. Fake or not, jag blir jätteglad! Jag tycker de är hur gulliga som helst och vill plocka med mig en sån gladis hem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar