lördag 29 augusti 2009

Social animals

Våra barn e social animals. De har sen tidigt i morse tjatat om att leka med kompisar. Nu har vi ringt runt till nästan alla och ingen svarar, och vår telefon har varit sönder sen en månad så ingen kan ringa hit heller. Nåväl, nu fixar vi till oss och drar ut på en spontantur på vinst och förlust :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar