lördag 5 september 2009

Rockstillördag!



4 kommentarer:

  1. Inte så dåligt måste jag säga... Du kanske skulle börja snegla lite mer åt det japanska hållet. Efter några dagar i Tokyo så börjar man se ett mönster. Kjol eller "byxor" som slutar strax nedanför där benen sitter fast i kroppen, på benen ska det vara lite tjockare stickade svarta eller vita strumpor som går över knäna. Om kjolen/byxorna går ner till halva låret så går det också bra att ha svarta nylonstrumpor som slutar under knäna. Skor, helt klart penny-loafers. På överdelen kan du ta en t-shirt med tryck eller en blus, gärna åtsittande med glipande knappar. Har du en t-shirt med tryck där det ingår lite rosa så kan du matcha den med en rosa baseball-keps. Håret bör vara långt och helst pepparkaks-färgat. Vad säger du, låter spännande?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Jag inhämtar informationen, värderar och återkommer!
    För en person som kör ekostilen och verkar föga intresserad av mode måste jag säga att blir alldeles imponerad av dina betraktelser :-) Jag tackar så hemskt mycket för de detaljerade tipsen!

    SvaraRadera
  4. I de lugnaste vatten, vet du...
    Jag återkommer med fler iaktagelser om du så önskar som tex att det finns en grymt trevlig skohandel i Höganäs, ska bli spännande och se hur deras Tretorn-kollektion kommer att bli.

    SvaraRadera